Summa sidvisningar

onsdag 25 december 2013

Firar i dagarna tre!!!

Vi har just satt oss i soffan efter god god mat hos min pappa. Åter igen dök han upp...tomten!
Så härligt att kunna vara tillsammans under julen...mycket skratt blir det.
Så rolig tid!!!

Dagen har annars gått åt till att iordningställa hemmet ,ta hand om kartonger och papper.
Känns som att jag i år kommer stå ut med alla julsakerna till EFTER nyår. Första året jag känner att hemmet ÄR "Julmysigt"!!!!
Barnen har lekt med sina julklappar.
Isidor ligger mest på magen och kör med sina bilar.

Isolde målar sminkdockan i nån grotesk sminkning. Det ritas....plockas och spelas spel.

I morgon ska vi in på mellandagsrean. Brukar inte va nåt märkvärdigt men vi ska till MIO och spana på ett köksbord. Bara se hur det ser ut....

Jag är lite shoppingsugen...TILL mig själv!!!!

Sen blir det lite kvällsmat hos mamma!!!
Träning ska hinnas med också....det behövs denna tid för att inte hela januari ska bli en uppförsbacke. Det orkar man knappast ...så jag bestämmer mig för att inte "glappa" i träningen föööör mycket!!!
Brukar löna sig!!!

Vi firar i dagarna tre vi....roligt!!!!


Morfar och småtjejerna!!!!

Farfar spelar spel!









Oj, så mycket paket det blev i år!!!

 
Snygga storkusinerna!!!!! ( I tomtens knä)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar