Summa sidvisningar

måndag 30 december 2013

Full fart mot den nya året!!!

Hej på er. Här va det dåligt med uppdateringar...men som ni alla säkert förstår så har man inte tid ibland att sätta sig ner vid datorn. Och tur är väl det....haha
I går va Anita,Anki,Nicke och jag på bio. "100 åringen..." den va roligt men kanske inte riktigt såååå bra som jag trodde. Men bra!
Här hemma roade Isidor mormor och brorsan. Så mysigt att komma iväg lite med kompisar ibland.

Denna dagen startade jag på bästa sätt...TRÄNING efter frukost!
Idag testade jag några Yoga övningar efter....nåt jag inte riktigt fastnat för innan. Men efter att tränat tung och mycket styrketräning i 14 år så behöver kroppen hamna i lite balans. Skulle behöva lägga om och lägga in mer sån träning.

Vi har varit i Skövde och åt den bästa lunchen på ALPINA....denna fantastiska solstråle i kassan gör det värt ett besök. Och maten underbar!
Med oss hem fick vi mätta barn, nyårsmat ,en skrivare och födelsedagspresenter!
Vårt äventyr fortsatte....mot Familjen Croona och fira söta G...lite försenat!
Där blev vi kvar och rätt va det va blev det fullt hus.
Mysig eftermiddag och mycket skratt...

Vidare mot Frida som för övrigt fyllde år...en liten present och så fick jag  en snabb-titt på en STOR mage...det ser mysigt ut men jag vet känslan allt för väl det där sista...spänner och trycker i hela kroppen..Huamej!!!
Man vill bara ha ett slut ...den där underbara lilla ungen!
Det bästa som finns....att få upp sin bäbis på magen. Jag ryser av bara tanken...känslan av denna totala lycka man aldrig någonsin känt.
Även vid femte barnet är det EXAKT samma känsla. Skillnaden är att jag med Nr 5 nästan kunde ta  i mot barnet själv....det är sant!
 OCH kan ångra det så mycket att jag inte gjorde det...det va under sån kontroll så det hade funkat...jag visste exakt var han var...VAD jag skulle göra. Det va den häftigaste förlossningen av dom alla. Nr 1 hemsk...2 helt okej...3. VÄRST 4. Enklast.....5.....häftigast och mest intensiv!

Nu väntar jag på min man!
Vi har hamnat i "se på film kvällarna".
Vet inte vilken dag det är...vi flyter mest med känns det som.
Ganska skönt då det väldigt snart ändrar sig!
Då får man passa på...även om jag gillar rutiner. Men där är vi snart så vi njuter fram tills dess.

Ingen ordning på min mat...men motionen!
Jag har inte tyckt illa om en enda kalori jag mött i jul.....tyckt om dom alla!!!! Haha
I morgon kör jag årets sista pass.....SPINNING 9,00.
Då har jag detta år kört ca 270tränings  pass tror jag...ca.....
Det är  bra det!!!!


Isidor gav sig på ankmaten....

Lunch på Alpina...majsen underbar!!!!

Det ser ut som barnet har världens största huvud...så är inte fallet men en väldigt yvig frisyr. Lite som ett penntroll...han har det från sin far! Den yviga frissan....haha! JAAAA,han ska klippas............på sin 15 årsdag!!!!


3 kommentarer:

  1. Du tar fantastiskt fina bilder. Får man fråga vad du använder för kamera? kram Eva. H.

    SvaraRadera
  2. Tack Eva!!!! Svarat i Bloggen...

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt svar i bloggen! Vilken kamera vill du köpa? Har du funderat på någon särskilld? kram Eva.H

    SvaraRadera