Summa sidvisningar

måndag 2 december 2013

Veckan har startat!!!

Hej på dig!!!
Veckan startade jag på bästa sätt. Ett riktigt bra träningspass efter julkalendern och lite frukost .
Den verkar bra men den där farmor vet jag inte riktigt...usch!!!¨

Idag va det 3 km på löpbandet först. Går så enkelt att springa nu. För mig är det svårt att hitta ett bra tempo, en hastighet där det bara flyter på. Nu har jag hittat dit dom senaste 2 gångerna. Benen bara går...just löpning har aldrig varit det som jag gillar. Jag tycker det är slitigt rakt igenom...men nu så kanske!
Sen va det marklyft och lite axlar !!!
Marklyft är en övning som faktiskt  är riktigt bra...bortglömd hos mig många gånger. Nu har jag lagt in det 1 dag i veckan!!!

Nog om det!!!

Jag,Isolde och Isidor tog oss till Kyrkans  Hus!
Isolde gjorde en så fin gran...och jag en,som får bli Isidors.

I eftermiddag ska här röjas lådor. SÅNT hinner man ju knappast annars ,eller kanske inte det man väljer att göra lediga dagar!
Men nu kommer snart leksakaslådor och garderober fyllas på med nytt efter jul . Då kan det va smart att rensa ur lite nu.
Jag har ca 3-5 KAOS lådor....där allt bara skrapas ner från bänkar. pennor,suddi,små lappar,kvitto,nagellack,kuponger,läppglans,tamponger och leksaksbilar. I en salig blandning!!!!
Jag är katastorfalt dålig på att hålla ordning i mina lådor!!!!!

Det ska roa mig åt denna eftermiddag!!!!

Förr va dett "plättlätt" ...inte nu längre!!!! Här får jag slita som ett djur...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar