Summa sidvisningar

fredag 28 februari 2014

Det gick som en dans!

Vaken sen 05.10 idag. Nervös så jag trodde jag skulle svimma. Messade med Marika i tidig gryning! Hon lika nervös...
Sen så...va det TENTA dags.
Jag har inga nerver för detta ,jag blir helt förstörd. KAN vara mitt fall, denna gång va jag ganska säker kunskapsmässigt!!!
MEN ,sen blir jag GLASKLAR helt plötsligt....fattar inte hur det är möjligt men det bara klarnar! Och det gick som en dans!!!! RIKTIGT bra till och med!
Sen firade "gänget" med först en fika i skolans matsal och sen drog vi vidare för tjej-shopping en stund. Underbara, fina Marika och jag springer på vår "liten tjej" avdelning medans dom "yngre" ....idag köpte en kratta på Claes Olsson!!!!


Nu har jag landat hemma!
Jag tar helg och luften har totalt gått ur mig. Känner mig helt utslagen av trötthet.

I helgen ska jag inte öppna något med text....i helgen ska jag bara njuta av ledighet och att jag är fantastiskt på att ro saker i land. Det måste jag nog ändå säga!!!!!!

Så idag firar vi !!!!

Isolde och jag ska baka innan det är dags att avsluta fredagen med en WOD. Idag skrämmer den mig liiiiiite....

Uppvärmingen inför kvällens Let´s Dance!!!!!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar