Summa sidvisningar

fredag 11 januari 2013

Den galna Karlsson...

Att inte barn är livrädda för "Karlsson på taket"?
Jag tycker han är lite läskig...vet inte vad det är men....huamej!
Han ser lite så där galen ut....

Just honom har vi kollat på en stund och till och med brorsan lockades med i det.

Frisk luft har vi fått idag.
Snöstorm "light" här hos oss.
Vi gick till Sångstunden jag och Isolde på morgonen. Johan höll sig vaken och hemma med Isidor. Han ska inte vistas i barngrupper just nu...men hoppas på bättre provsvar nästa vecka. Men just nu så får han vara hemma.
Hem för lite mat och ner med Isidor i vagnen...LINDEX fick sig ett besök och Isolde med egen påse med sig hem. Strumpor var det idag!^

Isolde och Johan är ute med Snowracern för att hämta vår bil och jag väntar på att få träna.

Idag åt jag "Plättar" till mellis gjorda på 3 äggvitor,15 g havregryn och 50 gr kesella. + lite hallon!
Lite variation till kesellan!
Är inte alls lika hungrig längre tack å lov...

Helt okej ,men är inte längre så kräsen märker jag.

I kväll blir det kyckling med wokade grönsaker.

Mycket pysslande just nu.



1 kommentar:

  1. JA fy den där karsson men de va N favvo folm när han va liten såg på den dag ut och dag in kram Fia

    SvaraRadera