Summa sidvisningar

lördag 4 maj 2013

Lite svar!

Mitt förra inlägg kom iväg sent. Vet inte vad jag gjorde! Det va aktuellt kl 8 i morse.Haha

Nu har vi kollat bilar. Folk går "man ur huse" denna dag! Vi har 3 stora händelser och en fotbollscup. Vi har U6 dagar, Cruising,Kräftas dag och en Giff cup. VARJE VARJE gång samma sak...det gnälls över trafik, att folk kör ialla, att maten är slut på ICA, att cyklister är överallt och JAG får kaaaaanske köra en omväg. Dock har vi varken Stockholms trafik eller så långa avstånd, till och med att vi kan ta cykeln VART vi än bor i stan! Men det blir så gräsligt besvärligt för oss i denna stad om saker INTE är som det brukar!  I stället för att se dom som en jätterolig grej...att vi får hit lite folk. Det händer saker! Och vi alla uppskattar just det!!!

Jo, mitt oranga linne är från better Bodie HÄR/
Victoria Secret köpte jag på Nordic feel HÄR
Mina byxor på denna bild är från DXDC finns på MM sport .HÄR






3 kommentarer:

  1. De ser inte ut som din doft heter love spell, gör den det? Tyckte du om doften?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har rätt,det va fel av mig Den heter Sheer Love! Ja, jag ÄLSKAR den!!!! Har du Love Spell??? Är den god?

      Radera
    2. Jag har ingen men är riktigt sugen på köpa, därför jag undrar vilken doft som rekommenderas :)

      Radera