Summa sidvisningar

tisdag 28 maj 2013

Dagens träning avprickad!

Tacksam för att mina barn låter mig sova till 7.00 på morgonen. Det gör att dagen blir lagom lång. Start vid 05.00 är tufft!! Men allt går så klart....
I natt har jag brottats med armar och ben....så tungt ett barn blir sovandes.

Regnet öste ner när vi vakande men nu är det så skönt . Isidor fick sova i vagnen idag och nu har jag kastat av mig kläderna och satt mig på altanen.

Träningen är gjord för dagen. Tog med mig Isidor till gymmet och bytte av Johan där. Hann med både armar/axlar/chins (maskin) och spinning.  Idag blir det att hinka vatten resten av denna dag! Huvudvärken brukar annars komma som ett brev på posten om en stund.

Johan bara tittade på mig när jag packade upp NETTO påsen idag!
-Jaha, du har köpt allt vi redan har ja....va hans kommentar. Haha
FEL FEL....allt detta är NÄSTAN slut...eller kommer snart ta slut i dom andra flaskorna!!!

Detta kan för mig vara roligare att köpa än ett par snygga jeans!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar