Summa sidvisningar

tisdag 14 maj 2013

K Ä R L E K

Halv tittar på Eurovision. Danmark vinner! Den är riktigt bra,många är bra. Men Loreens inledning fick mig att brista i gråt. Så fint!!!

Idag måste jag lägga mig i tid. Det är alltid min tanke men misslyckas jämt.

Idag har vi köpt Mjukglassmix...2 smaker. Har ni testat!
Jag måste nog vänta till helgen....det kan bli mycket glass här annars.

Tror det är jättegott!

Den där ångesten inför dagisinskolning har mig i ett grepp nu. Vart tog detta året vägen! ? För oss har det varit ett omtumlande år....känns som vi åkt i en torktumlare varv efter varv. Så jobbigt år så jag blir helt tårögd när jag bara ägnar det en enda tanke. Fyy, vi har verkligen varit heeelt slutkörda båda två.

Nu känns det ändå som Isidor mår lite bättre.
Då mår vi oxå bra.
Men det har tagit på mig detta år...jag har fått en helt annan syn på så mycket! Inte varit mig själv alls.....
Som om jag gått i nån skola och fått så mycket kunskap om både mig och andra!!!
Tur vi haft varann och ändå varit lediga så mycket ihop som vi varit.
Johan är fantastisk på många sätt...:o)

Nu ska jag lägga mig till rätta i soffan!

Måste visa er dessa bilder. Ogillar egentligen att visa bilder på sovande barn...känns som man går över gränsen lite. Vet inte varför...men dessa är så fina . Från idag!
Tänk att jag burit dessa 5 barn under hjärtat!!!!!


Idag blev jag sittandes en lång stund och bara titta på honom. Han är så perfekt...andetagen.....doften....kinderna...fridfullt....Å,herregud som jag ÄLSKAR!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar