Summa sidvisningar

torsdag 9 maj 2013

Fläskläpp och ROSA dröm!

Kl 05.15 vaknade liten son!
Herregud så tidigt!
Isolde vaknade alltid vid den tiden som "bäbis". Isidor har varit något snällare mot sina "päron"!

Det va bara att hasa sig ner till soffan.
NATURLIGTVIS så klättrade han upp i soffan och dök ner i golvet. Jag hinner inte med hans tempo. Blod och fläskläpp!!!
Men det gick bra!

Vi tog oss en Lekparksträff idag . Några mammor och barn,kaffe filt och hinkar. Perfekt denna annars lite sega dag!

Nu sover Isidor och jag har storstädat. Nu kommer det inte synas om en stund men just nu njuter jag av doften!

Skulle behöva tvätta soffklädsel,kuddar mm. Men det käns som ett gigantiskr projekt då man får vara ett helt arbetslag för att få PÅ klädseln sen igen!!!!

Nu regnar det här men morgonen va fin.
I kväll ska jag träna. Vilade igår så nu är jag utvilad i kroppen.
Men sömnig...tror jag ska lägga mig bredvid denna lilla donna en stund.
Måste visa er denna superfina klänning som min fantastiska svärmor sytt. Hon är så duktig!!!!
Den kom på posten igår. Smidigt...jag valde tyg, vi ritade och VIPS blev det denna!!!!
Skulle nästan vilja ha en själv....
Vågar inte lova att hon syr på beställning men kan höra med henne....brukar få lite mail och grejer om det! Men kan höra mig för!!

Visst blev den fin?!?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar