Summa sidvisningar

onsdag 29 maj 2013

Vilken kväll!!!

Nuuuu är det ju ljuvligt ute!
Ändå sitter vi inne framför Tv.

Isidor va risig här i kväll. Så där sprut-sjuk som dom kan bli av sprutan. Han bara hängde över mig här och skulle inte va själv en sekund.

Vi har varit i lekparken i eftermiddag. Tror det är det bästa Isolde vet!!
Johan och jag va uttråkade efter 30 minuter...hade inte ens kaffe med oss. SKANDAL!!!!!

Idag gjorde jag världens godaste rabarberpaj...ALLA älskar det här så man får sno åt sig en bit snabbt.

Det är det  bästa som finns....

Om man kan planera sina synder så blir det ganska enkelt. Idag åt vi det för vi va lediga båda i eftermiddag. Det blir för oss en mys-grej tillsammans.
Om man bara äter för att det finns så blir det varken under kontroll eller speciellt smart.

Jag använder mig av min Shape up app som jag höjer intaget på lite i taget. Nu har jag höjt klart och lägger mig här...verkar funka!!!!!
För mig är detta ett bra hjälpmedel. Dels för att inte är för lite, dels för att inte äta för mycket OCH se fördelningen mellan kolhydrater/fett/protein. Jag äter från alla dessa...men det går bra även vid lchf!!!! Kanske ännu viktigare då ...för dääääär sticker det iväg snabbt! Bacon "kostar" en del om man säger så....haha! Men enligt experterna så ska kroppen berätta för oss när det är bra....kanske inte funkar för alla då just den maten är grymt god!!

Då kan denna appen vara ganska bra!
Vissa dagar missar jag.....är en del att fylla i !

Nu ska vi dricka KAFFE !!!!
Inga roliga bilder på lager...får bli en sommarbild på MIG då!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar