Summa sidvisningar

lördag 25 maj 2013

Vår egen stjärna!!!

Idag har vi ALLSÅNG med Tina Ahlin på stan! Carina och jag smet in i en affär och när jag kom ut berättade dom att ISOLDE varit uppe på scen och sjungt Idas Sommarvisa med Tina (som för övrigt är så vacker så man baxnar). TUR att Johan filma!!!! Lilla skruttan så modigt!!!

Jag startade dagen med 45 min styrketräning, TABATA!!!! hej å hå vad det går.....
Nu är det snart sommar och vi ska kasta av oss lite av kläderna. DET kan höja vår motivation lite...att köra på liiiite extra nu. Så känner jag!!!!  Jag har tappat lite till och vet inte hur många kilo det nu är,eller jo det vet jag ungefär , men ointressant för er. ;O))))

Jag kör på nu träningsmässigt...det är roligt och det va längesen jag kände mig så genomtränad.  Både konditionsmässigt och styrkemässigt , allt lixom flyter på bra.
Härligt känsla!!!

Isolde är med morfar nu,jag och Johan ska nog sätta oss på altanen. Bara njuta av lite sol! Den visar sig nu.

Morgonträning är för mig det bästa!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar