Summa sidvisningar

tisdag 14 maj 2013

Soffmys och kravlöst!

Idag har vi en soffdag hos oss...en stund till i alla fall. Rastlösa JAG kan inte sitta här speciellt länge.
Men idag är en kravlös dag..inget jag MÅSTE göra,borde göra eller ska göra...egentligen!
Vi har varit ute på en skogspromenad på morgonen när vi lämnat ISOLDE. Sprang då och då med vagnen för att få upp lite puls!
Är ju inte direkt smidigt att springa med en vagn även om vi har en just JOGGER. Armarna är ju låsta i ett dumt läge

Snart ska gosse barnet sova.
Han röjer i ALLT...tar sig ur matstolar,gåstolar,klättrar och stökar. Vi har tappat bort vår sele till matstolen så idag fick jag ta mitt skräp till morgonrocken för att kunna gå på toa.:o))
Man glömmer lätt denna intensiva tid...nu är jag påmind.
Men så mysig tid det ändå är. Ord börjar komma, kramar och pussas delas ut....Lille gubben!

Tack å lov sover han jättebra om nätterna nu. Minns NI hur vi hade det??? Det gör VI!
Kan känna lycka över att få sova om nätterna nu. Jag klarar inte vakna nätter...jag blir en galning!

Mickan har frågat om hemmaträning. Jag har lovat förr. I kväll ska Johan få fota mina favoriter så ska ni kunna träna hemma.
Jag tycker som bekant att det är helt suveränt!!!!1
Man behöver inget mer än kanske en matta....

Solen lyser lite hos oss men nu verkar värmen komma. Nu vill man verkligen kasta tjocktröjor och rensa på dagishyllan. Där finns allt från fodrat galonställ, kepsar,mössor och vantar än. Svårt med klädvalen nu!!!

Jag ska grilla idag på lunchen. En ensam liten kycklingfile!


Lite nytt till hemmet....får se hur läge du lever!!!






1 kommentar:

  1. Ja jag vill med se hemmaträning då jag inte tar mig tid att åka till gymmet så ofta. Kan man ju peta in lite hemmaträning så samvetet stillas en aning! U

    SvaraRadera