Summa sidvisningar

tisdag 21 maj 2013

VACKRASTE platsen!

Lite nyfiken på ER hemmaträning...vet att "Mickan" körde ett pass och fick en bula...haha!
Har ni testat nåt???
Jag har inte kört nåt hemma på ett tag. Inte mycket styrka alls nu. Nu tycker jag det är härligt att vara ute om tillfälle ges. Kommer utnyttja min egen tyngd och använda TRX mycket i sommar...och springa....luffsa...
Jag tycker inte det är speciellt kul,men efteråt obeskrivligt skönt!!!!

På vårt gym har vi nu en utmaning i vår slalombacke...GISSA om jag ska testa!!!!
Ska bli kul att se om man kan pressa tiden .....jag är som bekant envis lagd!
I veckan ska jag prova.
Men efter dagens Bergspass med brandmännen så lugnar jag mig liiiite!!!!

Så fint det är ute nu. Va tvungen att fota lite idag....detta lugn skogen ger....jag kan bli helt salig i denna miljö! Skulle kunna bygga vårt drömhus RAKT ut i skogen....utan problem!!!!!!!

Kul med nåt annat än min nuna...och två barn jämt!


Vackrare än nu blir det knappast....sagoland!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar