Summa sidvisningar

torsdag 16 maj 2013

Nu kan sommaren komma!!!

SOLEN skiner på oss och Isolde är så där lagom solbränd i ansiktet.. Själv satt jag några minuter i solen medans Isidor sov...och min man rensa i trädgården under tiden.
Idag har vi träffats 3 mammor hos fina Sanja. Mysigt!!!
Sen blev det en "söva-våra-barn" promenad....OCH till Lindex.
Jag köpte en sååå fin sommarklänning. Allt sitter som en stor säck på mig .....speciellt sommarkläderna!
Nu finns lite nytt och sommarvärmen får gäääääärna komma nu!!!!

Gjort X antal ärenden på stan.....på vägen hem stannande  vi till och köpte glass. Vi har haft den enda lediga dagen på denna vecka ihop.
Nu jobb fr,lö ,sö. Jag är dock ledig på lördag då vi inte KAN lösa barnvakt när vi jobbar båda. Galet egentligen....

Får ont i magen när dessa helger dyker upp.

Vi har varit ute hela dagen och brorsan kom och tog med Isolde till lekparken en stund.

Tränat idag....Spinning och Skivstångspass. KUL och skönt och svettigt!!!!!

Min favorit från Me&I...Älskar denna sommarklänning....antingen med lite klack till eller flipflop!

Från Lindex!!! Älskar denna.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar