Summa sidvisningar

måndag 13 maj 2013

Dessa dagar man minns!

Vissa dagar behöver inte vara så speciella egentligen,ändå blir dom det.
Idag är en sån dag.

Jag startade med en promenad upp till berget. Där utnyttjade jag en backe. Körde 7 vändor upp och ner...vila 15 sek uppe i backen. Jag gillar korta intensiva pass. detta blev ett sånt..sen sprang jag hem igen och tog altanen som gym en stund. Suveränt!!1!

Vi gick till lekparken och träffade några mammor .
Isidor somnade som en stock på vägen hem och klippte 3 timmar.

Isolde och jag hämtade upp kusin Vera i skola och åkte hem för att grilla. DET är min nya grej. funderar på vad jag ska grilla här näst. Gud,så roligt det va. Vi har köpt en gasolgrill ,måste va det bästa någonsin för oss som är för lata för att tända grillen.
Sen kom 2 extra grabbar hit så det blev fullt runt bordet och inte så mycket som en falukorv kant över.

Nu i kväll har vi varit på barnavslutning i Kyrkan! Vilka människor  som finns där.....vilka saker dom hittar på. Jag är tacksam och imponerad av deras arbete. Idag fick vi lyssna på sång,äta korv och tårta,fiskdamm och såpbubblor.

Så nu blev det kvällen här och dagen är vi nöjda med..











2 kommentarer:

  1. Tack för en mysig och inspirerande blogg! Vilken fin blus Isolde har på biderna här! Är den hemmasydd den med?
    Kram Kia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad glad jag blir. Den är ärvegods. Lindex för nåt år sen. Men den är fin. Kul att du kikar in. Kram

      Radera