Summa sidvisningar

fredag 17 maj 2013

Natt-Bloggande!

Å, så skönt vi haft idag!
Startade dagen med att jag fick SOVMORGON...just det kan jag vara väldigt tacksam för. Dagen blir inte riiiiiktigt lika lång. Nog för jag vill ha MYCKET dag men starta den vid 06.00 varje dag kan vara segt!
Lite mer mänskligt att gå upp vid 8.00 som Isolde och jag gjorde......

Vi gick till Familjecentralen....Isolde lämnade paket till söte Gustav som fyllt 1 år precis. Vad stora alla småttingar börjar bli!

En lunchdejt med ANKI hann vi också med.

Alltid kul!

Solen har lyst på oss idag och jag är precis som vanligt lite brunröd på nosen.
Jag är livrädd för solen och smörjade in mig idag. Men att ligga och "pressa" som förr finns varken tid eller lust till!

En lite längre promenad till stan för att handla lite....kolla fontänen med vatten....plockade blommor,hälsade på grannen,lekparken en stund och sen fick vi oväntat trevligt besök i kväll.
Spontan-besök slutade i grillkväll!!!!!
Supermysigt!

En vilodag från träning,skönt!!!!


Isolde somnade efter 22 vilket är ovanligt!!
Mamman till barnen somnar snart sittandes.
Så....NATTI!


Vattenleken slutade med att 2 barn satt i 2 cm vatten!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar