Summa sidvisningar

tisdag 7 maj 2013

Halv NIO hos Mig!

Här sitter jag i morgonrock och altan dörren på vid gavel. Så skönt! Tittar på Mot alla odds.
Fick ett mess om en promenad nu i kväll men den fick jag tacka nej till idag. Kanske i morgon vi kan få till det!!!
Jag har fastnat i TRADERA!
Som jag säljer...haha. Rensar och säljer. Blir några kronor här och där.

Nu har jag tränat mitt andra pass för dagen.....jag skulle springa men tog gymmet och ett benpass. Skulle testa lite om takterna från "förr" satt i. OCH det gjorde dom. Körde knäböj, det är fruktansvärt effektivt och den stackars våfflan som blev dagens mellis  höll på att komma på retur!!
I morgon tror jag inte jag anser att detta va det mest lyckade....sååå jobbigt att ha träningsvärk i benen!!!!!

Nu är Johan iväg. Lite så vi gör här...haha! Funkar perfekt för oss! Alla nöjda och glada!!!!

Efter dagis så blev det lekparken. Vi fick sällskap en stund av två bedårande vackra barn och deras mamma. Kul med lite sällskap när man "gung,gung,gungar"!!!

Efter det hamnade vi raklånga i soffan alla 3. Brorsan kom och tittade med stora ögon på oss att vi va inne när vädret va så bra. Men vi tog slut!!!


Vår lillebror.....fin som aldrig förr!!!!







1 kommentar:

  1. When someone writes an post he/she keeps the plan of a user in his/her brain that how a user can know it.

    Thus that's why this post is outstdanding. Thanks!

    Here is my website :: coconut oil for hair

    SvaraRadera