Summa sidvisningar

onsdag 1 maj 2013

Frukost stund....och midje-minus!

Då har jag vägt mig och mätt mig för slutresultat.
Midje-minus 4 cm och lår-minus 2 cm.

Frukost intagen här och vi ger pappan i huset sovmorgon.
Här sov barn till 6.40 idag och det tackar vi för.

Vi ska gå pyjamas klädda här en stund till.
Känns inte som 1 maj är en speciellt stressig dag.
Solen lyser så vi får nog ta oss en dag ute idag.

Vad gör man annars denna dag...om man inte ska demonstrera så klart och det hoppar jag över.

Träning får det bli nu på morgonkvisten tror jag. Jag är pigg i kroppen så jag kan köra lite idag .

Vissa förfasar sig nu över att man går ner så snabbt (hade inte räknat med nåt annat). Det där är olika ....jag vet inte fördelen med att dra ut på det i 6 månader. Kanske mer bekvämt så klart. Men jag tro inte hållbarheten spelar såååå stor roll eftersom det är upp till var och en. Skulle jag nu idag och kommande dagar kasta i mig 3000kcl så går jag upp i vikt...snabbt!!!!
Det är där problemet ligger.
Sen tror jag inte heller på att leva på 1500kcl...det är helt galet lite. Men att köra dessa 30 dagar passar mig bra.
Jag gillar snabba resultat som alla andra.....

Man får ha en "plan" helt enkelt.
Det har jag!

Nu ska jag se om jag kan få lite mer kaffe.

Så mycket hud har jag aldrig visat.....haha!




2 kommentarer:

  1. Verkligen bra jobbat! stongt att hänga i så länge =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla. Det va en låååång månad!

      Radera