Summa sidvisningar

torsdag 2 maj 2013

Ko släpp !

Lite känslan hos mig nu. Lite "frihetskänsla"!!
Men det blev aldrig nåt "kosläpp" i kylen igår.

Idag ÄR det dock KO-SLÄPP på Almnäs. Va min plan att åka dit. Men vädret ser inte så roligt ut och Johan kanske inte ens har kommit hem tills dess. Jag har ingen bil hemma.
Så Isolde får nog vara på dagis.

Jag har lite att fixa med här hemma idag. Studentskylt ska fixas,mat planeras,deklaration in.

Bara Isidor och jag vakna. Isolde är morgonpigg men va nog helt slut verkar det som. Jag hade gärna legat kvar under täcket idag också. Sonen delar inte den önskan med mig!
Problemet är väl att jag inte lägger mig i nån bra tid på kvällen.

Nu ska vi äta frukost. Den bästa stunden på dagen tycker jag.

Hoppas på lite sol idag!
Gårdagens träningskompis!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar