Summa sidvisningar

onsdag 15 maj 2013

GRATTIS till MIG!

Köpte mig blommor idag..till MIG!
Jag har namnsdag idag nämligen! Så en bukett med rosa blommor till mig.

Vi har planterat våra blommor...kryddorna står på altanen och Isolde har redan kryddat salladen i kväll.
Vi tog oss en kort skogspromenix idag. Blåste inte så mycket där. Jag hade Isidor i bärsäck på ryggen...DET är tungt , jag va helt slut!

Sen grillade jag i kväll. Så gott och så mycket sommarkänsla!!!

Isolde ville mysa med brorsan lite extra idag så hon kom i säng sent. Hon la sina fötter i hans knä och kröp ihop..och VIPS van hon 45 min extra!

Själv la jag mig under filten när Johan åkte och träna.
Där är jag än!

Hoppas din dag varit bra!
Denna tjej betyder väldigt mycket för mig...Hon kom till mig i helt rätt tid brukar jag säga. Så är det!!!!


Dessa två är sköna filurer!

Mycket kärlek!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar