Summa sidvisningar

måndag 27 maj 2013

Tyst i huset!

Nu sover dom små.
Renbäddade sängar,urvädrade sovrum ,nybadade barn  och goa pyjamasar! Finns det nåt som slår det?!?!

Hade lätt kunnat ligga kvar hos Isolde....

Idag har vi haft besök av fina Sanja och barnen. Hon har så söta barn.....
Vi kunde sitta ute på altanen en stund men sen fick vi fly in då regnet kom.
Känns igen det där från sååå många somrar förr. Just den där panik-spurten in då regnet öser ner. Riktigt så illa blev det inte idag.

Kunde tända lite ljus när vi åt kvällsmat och känslan av mörk höst infann sig direkt!
Hoppas innerligen vi får en fin sommar i år. Ni vet ju hur våra husvagnssemestrar ofta blir....vi nästan använder husvagnen som båt. I alla fall förtältet!!!

Johan jobbar i kväll så jag brukar passa på att tvätta och fixa dom kvällarna...innan jag slår ner rumpan hårt i soffan.

Kollar ut på mina RABARBER...alltså...Rabarberpaj är det godaste jag vet!!!!!!!
Jag har gjort paj på dom och det går perfekt!!!
Får se om jag får anledning att göra en i morgon...ska se om nån är fikasugen kanske! :o))))

Träningsfri dag......
I morgon kör vi igen!
Träningsvärk från gårdagen har jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar