Summa sidvisningar

lördag 25 maj 2013

Familjen PAJ!

Vilken dag!
Så skönt det varit!

När Isidor sov så tog jag mig till slalombacken för ENERGY utmaningen. Snabbast uppför slalombacken gäller. Min man hade en riktigt bra tid. Jag slet som ett djur ska ni veta men hamnade på 2.01 med blodsmak och andnöd. Jobbigare än jag någonsin trott. När jag kör där så börjar jag högre upp...alltså inte heeeeela backen! Nu va det hela.....Huamej!!!
Tog en vända till efter i betydligt lugnare tempo!

Vi tog cyklarna till min pappa på eftermiddagen,fika och lekparken. Mysigt!!!!
Hans fru gör världens godaste mat och idag världens godaste blåbärspaj. Vi var blåa runt munnen allihop efter!

Eftersom vi älskar PAj så gjorde jag en kycklingpaj i kväll också. Himmel så gott! Brukar göra skal på olika sätt. Man kan göra den mer nyttig faktiskt!Men eftersom det är lördag så lägger jag det där lite åt sidan denna dag!
Johan och jag blev sittandes en bra stund ute och pratade...så pass länge att Isolde somnade här inne i soffan.
Så mysigt att planera kommande husrenoveringar,vad vi vill,semester mm.

Tänk den 11 juni har vi varit gifta i 2 år....tiden går fort när man har roligt!!!!
Minns dagen som igår.....vilken dag.

Nu ska vi se en film....barn sover. VÅR TID nu!!!


NYVAKNA!

Vårt bästa köp...plastdjur!!!

Avslappand man !

Clownen manne tar botten upp!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar