Summa sidvisningar

onsdag 15 maj 2013

Hej!

God förmiddag!
Jag har hunnit en hel del redan idag.
Isidor och jag har redan handlat...igen! Känns som jag inte gör så mycket annat än fyller på kylen.
Lite blommor köpte vi också.
Min käre make kom och hämtade upp både son och x antal kassar så jag kunde träna själv. Hans förslag!!!
Då hann dom äta och greja innan Johan skulle sova efter nattpass.

Jag körde ett turbo pass. 50 hopprepshopp mellan varje set. Jag kör inte så mycket i maskiner just nu. Jag klarar mig långt med hantlar. Idag blev det lite "maskiner". Bra med variation!

Lite träningsvärk sen gårdagens chinsträning...Träning ja, just vad jag gör när det gäller chins. Jag är en tung tjej så det är mycket att dra upp!!!! Men jag är på G!!! MYCKET teknik....

Nu ska jag sanera golv och bord efter mellis med smörgåsrån och ost.

Isolde och jag ska plantera blommor och kryddor i eftermiddag.

Jag måste göra ett vattnings-schema på nåt vis annars överlever dom inte många veckor här. MEN...med detta väder kanske man inte behöver vattna så mycket! Regnet hänger i luften!

Men värmen kommer snart!!!
Livet är rosa,spets,blommigt och tjusigt hos oss!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar