Summa sidvisningar

fredag 24 maj 2013

I väntans tider....

Inte mer spännande än på just Let´s dance!
Isolde har väntat sen kl 19 nu.
Vi har precis grillat men nu blev det kallt. Jag har suttit med en filt ute. Men så gott det är..

Min store son ringde förut,han är på Skol SM och berättade at han låg på 3:e plats!!!!!! Shit,så kul....Heja,heja!!!!

Vi har varit i Jönköping hela dagen. Johan hade ett möte där så vi passade på att ett besöka  Ikea.

Nu har Isolde varit på sitt första barnkalas...lilla stumpan med paket under armen. I 2 timmar alldeles själv! Bra gjort...Hämtade upp henne efter jag kört spinning.

Mycket lite styrketräning denna vecka. Måste få in fler styrkepass nästan vecka!
Körde lite hemmaträning när jag kom hem. Med Isolde som tyngd!

Johan har satt tiden upp för slalombacken ...1,38 är den tiden jag ska slå...haha. Lycka till Sofia!!!!

Vi har en fullspäckad rolig helg framför oss!!!






Malin....denna kör du med ett av barnen. ta den lättaste av dom! Ner på armbågarna och upp igen!!!!



2 kommentarer:

  1. VA ... Klara väger 25kg. Jag kommer gå av. *muttrar* ... säg som det är, du vill åt mina hushållssysslor när jag är gipsad ... ♥ M.

    SvaraRadera
  2. VA ... Klara väger 25kg. Jag kommer gå av. *muttrar* ... säg som det är, du vill åt mina hushållssysslor när jag är gipsad ... ♥ M.

    SvaraRadera