Summa sidvisningar

söndag 19 maj 2013

En mamma på laddning!

Söndag!
Grå hos oss!
Men en sovmorgon till kl 7.45 tackar jag för.
Jag såg nästan hela Eurovision igår. Danmark va ju helt klart bäst,fast många bra i år tycker jag. OCH okej,jag får ge mig...Petra Meede gjorde det fantastiskt bra!!!!
Gillar henne inte annars men detta gjorde hon bra.

Igår va vi i Skövde en snabbsväng....

På eftermiddagen blev det altanen och lek. Detta vädret gör ju allt enklare!!!

På kvällen hade vi damsällskap här också vilket Isolde tycker är kul så klart.

Jag behöver sättas i "laddaren" nu. Jag är ganska slut efter ett par dagar ensam med barn....måste vara åldern. Sonen i familjen är INTE nöjd med något mer än på min höger arm. Vet inte vad det är.....jobbigt i alla fall.
I kväll ska jag jobba....
Johan är pappaledig hela veckan...behöver  jag säga att det blir skönt.
Åter till gnällspiken......ses!



Lägg till bildtext

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar