Summa sidvisningar

tisdag 21 maj 2013

Mamman klev ur mjukisbyxan!

Idag känns mitt huvud betydligt bättre.
I går va jag ute och sprang på morgonen.....tog ut mig alldeles tydligen för hela dan va jag helt slut. Konstig och matt,vätskebrist utan dess like.
På kvällen va det dax att svida om,ta sig ur mjukisbyxan och fixa till sig lit. Min man så uppenbart överraskad ut när jag kom ner. Haha...
En trevlig kväll på GLÄDJE i Skövde med ett gäng fina tjejer!
Jättetrevligt och gott!!!!

När jag kom hem va det inte ett liv här. Johan hade somnat när han la Isolde vid 19.30...och sov när jag kom hem vid 22.30.

Idag har jag hållt på med mail hit och dit...telefonsamtal mm.
Sen har jag kört slut på ett gäng blandade människor ,brandmän och andra kämpande folk. En stackare kräktes idag!!!! Fyyyy, så hemskt!!!! Nu brukar hon tydligen göra det men...ändå!!! STACKARS människa!!!!

Snart ska vi hämta Isolde....ta spruta på Isidor . Inte direkt nåt jag ser fram mot! Tycker det är jobbigt!!!

Annars har vi det ganska skönt här denna vecka . I morgon ska vi till Borås,Johan ska in på jobbet en sväng. Jag passar på att  fika på VISKAN!!!!

Mitt huvud är allt annat än med mig just nu. Jag tänker så det knakar...blir nästan lipfärdig när jag inget vet om någonting. Jobb,studier...kanske,kanske inte....hur ska man göra...rätt/fel!?!?!
Ena stunden har jag BESTÄMT mig....sen ändrar jag mig...tillbaka på ruta ett igen!!!!

Stora steg att ta vad som än händer från att vara föräldraledig.....man är lite skyddad då på nåt vis. Nu ska jag kasta mig ut ...utan fallskärm känns det som. Oavsett hur hösten ser ut så kommer det bli bra...sen!!! Men man blir så virrig av tankar som snurrar!
VAD kan jag mer än ta hand om barn....vet NI känslan???????
Fy......
Dagis till Isidor.....??? Hur klarar han det???

Ja, ja...det kommer bli KANON!!!!!

VÄLSMINKAD....ovanlig syn ...haha!!! 



2 kommentarer:

  1. Välkommen till Borås! :-)
    Och, som du säger, det kommer bli kanon vad du/ni än kommer fram till vad gäller hösten. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha!!! Jag tror så också....men det är läskigt att slänga sig ut i det okända!

      Radera