Summa sidvisningar

torsdag 30 maj 2013

Vardagsmotion!

Kom hem här för en stund sen efter 50 minuters skogspromenad med vagn! Det ger sannerligen lite extra effekt på promenaden. Kan va ganska slitigt i skogsterräng.
Detta med vardagsmotion tror jag är viktigt..och ganska enkelt. Man behöver inte alltid pulshöjas....pressas och lyfta. Den där vardagsmotionen som kan bestå av en promenad,trappor, en cykeltur. Tror det ger oss mer än vi tror.
Sen ska man kanske inte räkna det som ett träningspass och strunta i dom andra inplanerade passen. Men för  +60...typ min mamma tror jag 45min eller 1 timmas promenad 4-5 dagar i veckan skulle räcka sååååå långt! Skulle vara mängder med vinster i det!!!

Isidor har feber efter sprutan och så ont så att gå till gymmet va inte möjligt. När han sover ska jag köra lite hemmaträning! Idag blir det burpees.....med tabata appen.

I kväll väntas dagisfest. Isolde är laddad till tusen!!!!
Innan det ska jag pressa in ett jobb möte oxå!!!

Trevlig torsdag!!!

Bra övning för hela kroppen...och jobbig!!!

Axelpressar tänkte jag att det kanske kunde vara nåt att sträva mot ...Malin och Mickan ....AKTA pannan bara!!!!!

Haha...Ganska bra gjort!!!! (bild lånad från google)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar