Summa sidvisningar

lördag 4 maj 2013

Underbara killar !

Har precis sagt åt ett gäng killar att ta det lugnt i kväll!
 Dom körde uppe här på gården med en bil. Ut från den kom en hel hög  med grabbar och en bedårande söt tjej som skulle låna toan. Dom är unga vuxna nu....men ändå oroar jag ihjäl mig. Jag va med ända ut i bilen. Men också för att be dom ha det riktigt roligt. Att hela tiden tjata om det här andra....det tror jag inte biter. Man bör nog också säga positiva saker... ..att ha det roligt,ta hand om varann och ring om det är nåt!
Dom är härliga!!!

Vi har haft en bra dag. Isolde har tagit "trehjulingskort" ,vi har kollat bilar,Ankrace,ätit glass och senare kom farmor och farfar hit.

Lite god mat och trevligt sällskap!
Nu sover småttingarna och vi ska sätta oss vid TV.

Jag skrev fel om min Victoria Secret det är inte alls Love Spell utan Sheer love...som jag älskar!

En ganska skön Lördags kväll alltså.
Här ute hörs både "tjejtjut",bilmotorer och glada barn. Men nån cruising för mig blir det inte....
Min man som har KORT hår nu mer....jag gråter!!

Mysigt!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar