Summa sidvisningar

torsdag 23 maj 2013

BRUN!!!

Med kudden kvar i ansiktet så begav jag mig några hus bort kl 8.00 i morse. Söta Evelina har just startat upp Spray tan här. Jag gillar att vara lite brun,lagom brun....men gillar inte solarium så mycket. Detta var ju suveränt  bra...och vilken FÄRG: Så där perfekt "jag är hem kommen fån mallis" brun!!!

För 250 kr sprayar hon hela kroppen...tog ett par minuter.
Vill du ha kontakt med Evelina så kan man söka henne på FB. Evelina Malmberg  eller  tel. 0735642500.
Skynda er för hon har fullt upp!!!

Är det inte hundar som skäller så är det gräsklippare kvällarna i ända här hos oss. Måste man göra det mellan 20-21 .....???
Ja,ja.....jag får stänga dörren helt enkelt så behöver jag inte reta mig mer på det!

Idag har jag haft stora fixardagen här. Åkte till hjo och köpte gardiner....förnyat lite här och där. Lite nya kuddar i soffan kan göra susen för helheten!

Tränat nu i kväll. Så varmt det va!!!!
Kanske jag skulle duschat av mig överflöd av färgen...den låg i rynkväcken när jag kom hem...SNYGGT!!!!

Så bra kämpat i värmen alla. Fullt spinningpass (nästan) denna tid på året är BRA...riktigt bra!!!!!!

Nu ska jag ta kväll!!!!

Nya kuddar och den stackars Benjamin fikusen som ingen får blåsa för hårt på......inga dramatiska vindar kring den för då blir den naken som granen ett år!!!!


Ursäkta röran av urväxtra kläder och dusch-friss!!! Mer färgen jag vill visa....haha

TACK EVELINA!!!!


1 kommentar:

  1. Ja visst är hon fantastisk Evelina! Jag var där i onsdags och blev så grymt nöjd att jag tipsat alla jag känner...ska dit på onsdag igen så färgen håller till dess att vi ska på bröllop nästa lördag. Tänk att lite färg kan göra sååå mycket:)

    SvaraRadera