Summa sidvisningar

onsdag 1 maj 2013

Lek,träning och "unna mig"!

Ser spindelnät utanför fönstret. Kanske just fönstren fått stryka lite på foten ser jag. Jag som BARA är hemma borde ju hinna sånt...haha.
En annan dag kanske!
Trots strålande sol begav vi oss till Stellas lekland idag. Tycker det är ganska roligt. Idag fick jag åka i rutchbanan..kanan...(gud,vad heter det???) med Isidor...och en gång själv. Tror Johan tyckte det va lite pinsamt när frun glad i hågen åker ner...utan barn!!

Avslutade med lunch på Mc Donalds.
Mysigt att kunna sitta ute.
Jag gillar inte ens den maten så där har jag inga problem med att vara åskådare alls.

Jag "unnade" mig i stället ett nytt träningslinne. FÄRG gillar jag nu när våren är här.
Trodde 1 maj va en sån där DÖ dag..inget öppet ,alla bara va hemma. Men nä då i Skövde va det full fart.

Vi kunde fika på altanen idag. Alla grabbar utom en. Ovanligt men så roligt!
Dom har växt om mig allihop nu ,av dom stora. Jag ser ut som en "pyssling" bredvid.

Jag gjorde en äppelpaj..men tänk att fantasin är bättre än upplevelsen..ALLTID!
Gott,men inte så gott som det varit i min fantasi...konstigt det där!

Lite lekparkshäng och nu i kväll fick Isolde följa med till gymmet. Inte optimalt och inte direkt smidigt men nödvändigt i bland. För mitt eget samvete om inte annat. HON avskyr när jag lämnar hemmet!!!!

Men hon är redig och hade lite lego och en smörgås med sig. En "deffande" man bjöd henne 70kr för mackan..hon höll hårt i den!!!!

Nu sover alla och jag är inte ur träningskläderna än...körde lite annat nu när dom somnat. En dusch kanske är på sin plats oxå ja....
Verkar bli jag och HUMORGALAN i kväll.

Johan ska jobba i natt och sover en stund nu. Han sköter sin sömn så bra så jag imponeras...själv skulle jag troligen ALDRIG sova varken före eller efter nattpass.

Denna bild är så rolig så jag skrattar när jag tittar på den. Isolde va så nervös men ville krama...det råkade komma en kille mellan oxå. Lille stumpan så rädd hon va!!!!

1 MAJ!!!

Lill-mamma tar väl han om sin bäbis. Nattetid ska jag sköta henne. Hon sover bredvid mig nämligen. Ja,både två...

Minste av dom stora killarna!

Jo,förstår ni. Just dessa bilder får man inte visa i en blogg. Inte om man bor i en liten stad. TÄNK om jag tror jag är snygg????????????????????????Gud förbjude den känslan.  Nä, då...inte det minsta snygg men gaaaaanska snygga träningskläder. NYA!!!!!!




4 kommentarer:

  1. Jodå;)! Det får du absolut! Var glad åt att du är nöjd med dig själv! Själv har jag först nu vid snart 49 fått lite av den känslan;) nöjd trots alla rynkor o mjuk mage mm;)
    Maud
    Tack för en inspirerande blogg även för en mig som är betydligt äldre;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina ord och så kul att ni ger er till känna mina läsare. Ja? Man får jobba med självkänslan heeeela tiden. Rynkor och go mjuk mage är ju lixom "livet".

      Radera
  2. Såklart att du ska visa sånna bilder o bara skita i vad folk tycker! Du är fin o var stolt över dig själv!!! Fina barn har du med!! kram E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är löjligt stolt....jag är supernöjd. Fina barn har jag verkligen!!!

      Radera