Summa sidvisningar

onsdag 8 maj 2013

Fotbolls-premiär!

Vilodag för mig och Johan. Vi hänger lite som trasor i soffan i kväll. Hockey på Tv,helt ointressant för mig.
Själv har jag Hejat på Isolde som började fotbolls-lekis idag...och slutade!
Det va nämligen inte hennes grej och hon satte sig i målet och drack vatten i stället!
En stund på gungan va betydligt roligare.
Så ett par helt nya fotbollsstrumpor och benskydd finns här.

Hon va ensam tjej...lilla stumpan!
Men Sara,Gustav,pappa,Isidor,brorsan,jag och mormor supportade så gott vi kunde...men nej,inget för henne!!!
Vi tog sparkcykeln hem och åt kokt ägg i stället.

Idag har Isidor och jag varit med min mamma i Skövde. Fika och lite shopping. KUL!

Anki och söte Noel kom hit i eftermiddag. jag fick en Basilika planta av Noel i fin kruka.

Hon är klok denna Anki....nu har jag blivit "peppad". Nu köööör vi!!!

I morgon får vi finbesök på morgonkvisten. Ska röja lite här så man kommer in.

SPURT!!!

Sara, bollvan som få!

Isidor & Gustav!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar