Summa sidvisningar

söndag 5 maj 2013

Kanske inte vår bästa dag!

Jag är helt slut!
Totalt färdig!
Vilken dag.....
Tur vi inte har dessa dagar ofta hos oss...då hade jag lagt mig i fosterställning och vägrat öppna dörren.

Så bra det började. Utsövd och en löprunda som gick riktigt bra. Påfylld av alla lykohormon som finns! Solen sken och det är fantastiskt härligt i skogen...ÄLSKAR skogen!

Isolde och jag städade husvagnen och åkte till Skövde och köpte en grill och lite till husvagnen.

Sen har denna eftermiddag endast haft innehåll av : gnäll,sönderslagna knän...sönderslagna byxor...sura barn....arga barn...arga föräldrar...gnällig mamma...gnällig pappa. Mer plåster....blåsa ,blåsa. trösta,krama, bära.
Då ska vi sen grilla och Johan har fått ihop den...då fattas det en grej ,såååå klart ....fick steka hamburgarna i stället. SKIIIT!

Ja, ja...nu sover dom små gott. Då är dom så underbara. Mitt samvete gnager som alltid när jag inte varit den mamman jag önskar vara.

Alltså inga stora världsproblem eller att nån varit nära döden på nåt vis...bara en slutkörd mor!

Nu är här städat och hemmet skiner fint igen.

Nu ska jag ta mig lite kaffe och vänta på min man. FILMKVÄLL väntar!!!!

BRA JOBBAT MORSAN!!!!!

Isidor skulle hjälpa pappa med grillen...pappan fick spader och mamman fick rycka in!



Kloka,fina Isolde!!!!


X antal plåster efter en riktig vurpa!!!!






1 kommentar:

  1. Heja dig o er. Så är det ibland :)
    Vilken fin tröja Isidor har på sig!

    SvaraRadera