Summa sidvisningar

onsdag 29 maj 2013

Regniga onsdag!

Nu har mina sängkläder hängt ute i 2 dagar...allt är blött , har nog torkat i omgångar. dax att plocka in det nu kanske och tvätta om.

Kastade på mig löparkläderna och tog en löprunda idag trots regn. Gör mig inget alls att det regnar. Dock trampade jag lite snett och drog till knät lite....Mina knän är slitna , det märks. :o)

Isidor och jag har varit och fått vaccin nu,eller Isidor fick och mamman satt och hulka bredvid...nästan. Jag tycker inte om att tvångshålla. Fått göra det så mycket på Isidor så det känns som han knappast kan lita på oss längre.
Men det gick bra och han va som vanligt efter.

Städar i omgångar här idag...torka golven med en lite 1 åring gör man inte om man inte är tvungen.
Nu sover han så jag tänker fortsätta med den sysslan!

Vi ska till Vimmerby i helgen. Egentligen ansåg jag mig inte ha tid då en STUDENT ska firas här på Onsdag. Nu hjälper min kära mamma mig med mycket så det verkar vara under kontroll. Det finns utrymme för PIPPI:
Isolde vet inget än så det blir en överraskning.
En av sönerna är i Idre nu...vilken resa!!!
Ska ringa och kolla av läget lite.
Store sonen...ja...han verkar mest dricka öl denna vecka .



fotoväggen här hemma ska uppdateras...här är lite av nattens jobb som ska pryda väggen! Blir bra med lite studentkort oxå nästa vecka!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar