Summa sidvisningar

söndag 5 maj 2013

Ganska mycket sanning!

Jag ska kanske läsa Matte B till Hösten. Jag borde göra det i alla fall. Många av mina vänner är lärare...ja, ni fattar va!? Haha...Nu fick jag en länk skickad till mig från söta Åsa. För mig är det ett nytt språk. Jag förstår ingenting alls. Jag blir orolig!!!

Men alla vill hjälpa mig så !!! Jag har riktig panik för detta.
Så nu sitter jag här med konstigheter framför mig. BORDE jag kunna detta tro????

Har du haft en bra träningsvecka?
Det har jag!
Den har varit riktigt bra och att jag är ingång med löpningen känns riktigt bra. Säger inte att det är lätt,men lättare.Inte roligt men man löser ett och annat bekymmer i alla fall. Efteråt är det oslagbart!

Läste nåt så riktigt bra igår.
" Först frågar alla hur man orkar...sen frågar alla hur man gör"

Så är det lite faktiskt!

Först undrar alla om det är "värt allt detta" för mig. Träna mycket och äta tråkigt antar jag att dom menar. Jag förutsätter det.....sen frågar alla ändå om tips och råd....haha. Underligt men väldigt intressant!!!!

Är ju inget konstigt att säga nej till fika,godis och mat min kropp inte behöver. Skulle jag ifrågasätta någons val av mat,fika eller chokladkakor så skulle det bli "väsen"...DET gör man inte!

Vet ett år att en tjej höll på att slå i backen när jag tränade på semestern...idioti enligt henne ...när man har semester så har man semester. Samma tjej "haffade" mig sen i slutet av augusti i panik över sommarens grill och vin kvällar. Jo,då...jag kan behärska mig...men ibland får jag räkna ett par gånger i huvudet innan jag säger nåt.

SEMESTERN  är väl ett ypperligt tillfälle att träna på. Tid finns det mer av,sol och energi...varför skulle vi INTE även då röra oss!!!

Nu är jag ju ganska van vid allt detta. Jag kan hantera det bra! Jag förklarar inte ens länge, jag låter det bara passera.


Denna veckan jobbar Johan dagtid...min träning blir dagtid med Isidor. Det funkar..det blir vad det blir.
Vi ska åka på mini semester nästa helg . Å,va det ska bli mysigt!

Denna vecka blir det mycket TRX träning för mig!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar