Summa sidvisningar

söndag 19 maj 2013

Sommarplaner !

Å,så tränings-sugen jag är. Ni vet att få det där påslaget av lyckorus!!!!
Jag har ju helt klart skapat ett beroende av dom kickarna,precis som alla tränande människor gör.
Hemmaträning är fantastiskt men denna helg har jag inte haft det nöjda barnet så stunderna då jag inte har honom i famnen vill jag heller inte ha en hantel...haha!!!
Jag tog TRX :en ut till trädgården igår kväll när Isidor somnat och Isolde lekte i lekstugan. Lite rygg/bröst och mage. Inte direkt ett fullt pass på nåt sätt men körde ändå lite.
Idag har jag inte ens tänkt tanken...

Isolde leker sina fantasi lekar och vi kollar reprisen från igår...ÄLSKAR Casacadas låt!!!

Nu har jag städat av här lite....gud,så skönt!
Jag avskyr det där kaoset...russin...smörgåsrån...smulor...bilar...papper.....strumpor och gud vet allt som dras fram!
Men det är så när man har småbarn...jag vet inte hur man lyckas i dom vita fina hemmen!
Kanske man fångar sakerna i luften då...dom lixom snuddar aldrig golvet!


Jag ska kolla lite semester äventyr. Vi är sugna på Köpenhamn!!!!!

Semester ja...det närmar sig!
Det närmar sig också  student!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar