Summa sidvisningar

torsdag 2 maj 2013

Utflykt och onda ben!

Vi lämnade av en väääääldigt ROSA Isolde idag. ALLT va rosa...hon är i den världen nu och igår ville hon att vi skulle byta
hus....till ett rosa med massor av glitter. Idag va det prickigt och randigt på alla håll!

Isidor och jag gick vidare med mina grymt onda ben efter gårdagen träning. En ben övning jag kör är så grym. Man kan göra den hemma. Ska visa er!!! Om man ska prata om KONTAKT....vilket inte är så svårt när man kör ben...men denna ger allt!!!!

Vi gick till gymmet. Med oss hade vi riskakor,russin och bilar. Gick hur bra som helst och jag kunde köra som jag tänkt!

Isidor somnade på vägen hem...inte så bra .
Jag blev stående med söta Sara på LINDEX. Stans mötesplats!!!

Isolde har inga hela tights så det fick jag inhandla.

Nu ska vi förbereda oss för en utflykt till HJO.
En stund i hamnen...en glass och Hem& Hobby!!!!

Jag ska hämta ett paket...ska visa vad det ligger i det i kväll!!!
Nu ska den bara förstoras till en ENORM  tavla som ska pryda vår hall!!!!!
Gjorde nog 5 olika här om kvällen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar