Summa sidvisningar

onsdag 22 maj 2013

Staden jag älskar!

Hade det inte varit för att mina andra barn har sina rötter här och fortfarande går i skolan hade jag nog ärligt talat aldrig stannat här. Jag gillar småstads känslan mycket och väldigt mycket är bra med vår stad!
Men efter en dag i Borås så känner jag att jag mycket väl kan tänka mig att bo där i framtiden....
Vet inte vad det är,men det finns allt man kan önska på nåt sätt.

Idag har vi varit på "utvecklingssamtal" för Isolde...jag är som vanligt gråtfärdig när hon berättat och pratat om saker. Lilla gumman!
Sen åkte vi till Borås och Johan jobbade några timmar. Isidor och jag gick på stan,åt på Viskan och tog eftermiddagskaffet på "Tant grön"!
Blev en del shoppat idag ....mina sommarklänningar kan vi slå upp som tält i trädgården. Några - kilo till på vågen har det blivit och dessa sista 2 märks så grymt väl! Mer än många andra av kilona!
Inte direkt medvetet egentligen...dom har bara droppat av!
Jag gråter INTE för det!

Några sommarklänningar hittade jag.

Va inne på fantastiskt fina butiken Anna&Greta. Min guuud,så mycket fint! Och så ursnygg butik....HÄR

På vägen hem hämtade vi upp Isolde uppe på Ålleberg.....där hon va med mormor.Tog oss en kaffe där innan vi styrde hemåt.
Jag hade tänkt träna men efter 40 min nattning sprack hela planen och jag sitter i min soffa med doftljus.
Har ju X antal andra dagar att träna på....redan i morgon och resten av veckan.

I morgon kl 8.00 ska jag göra en rolig sak!
Ska visa er efteråt!!!!!

Kunde sitta ute och äta idag. Cesarsallad är bland det bästa jag vet!!!

TUR att dessa skaft endast passar mina underarmar.......jag har för tjocka vader!!!

Till Isolde. Valde ROSA så klart...blå hade inte gått och vita finns inte ens i tanken att köpa till en 4 åring!!

Såg denna för ett tag sen...nu blev den MIN!

Bra för mig med som inte vill visa benen!!!

Aldrig shorts har jag sagt....nu har jag köpt 2 st!!!



4 kommentarer:

  1. Det blårandiga linnet och shortsen var ursnygga ... var har du köpt det.
    Du ser fantastisk ut !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är Gina Tricot. Billigt och roliga kläder...användbart!!! TUSEN tack!!

      Radera
  2. Skit snygga klänningar :)

    SvaraRadera