Summa sidvisningar

tisdag 7 maj 2013

En plats i solen!!!

Bloggar från altanen. Solen steker bra här. Dax att börja smörja sig tror jag. Är  LIVRÄDD nu mer,hudcancer är min skräck. Alla cancerformer är det!!! Jag har ju kollat alla mina leverfläckar!

Isidor sover nu. Vi har tränat. Han går bra att ha med. Nöjer sig med lite banan och några russin.
Idag blandade jag lite....men endast överkropp. Mellan alla set kör jag lite olika pulshöjande övningar . Bra sätt när man vill få in lite förbränningsträning+ att höja sitt träningstempo!!!

Har egentligen massor jag behöver göra inne men VÄGRAR denna soliga dag.

Livet känns spännande,ovisst och ett och annat stort beslut ska fattas. Jag som är oförmögen att fatta små beslut! Johan får höra på mina planer...på mina påhitt ...på mina "snurrigheter". Han får bena ut ett och annat åt mig. Han är en klok man.....och kommer med kloka grejer Haha.

Lite nya planer för Bloggen också. Vi får se...

Fy, ibland stöter man på dom...dom där tjuvarna!! Som fullständigt suger ur allt ur en  som en tandkrämstub ungefär. Jag brukar hålla mig på avstånd...men ibland kommer dom till mig. Att uttala sig om barn,mitt eller andras på ett "fult" sätt kan göra mig totalt skogstokig! I detta fall va det ISIDOR människan i fråga uttalade sig om....Vuxna människor kan skrämma mig ordentligt!
Är dom oxå bittra så flyr jag.....

Den människan  ska vi kanske inte lyfta mer här hos mig. Men vad hemskt det är när man blir så där arg så man nästan skakar!!!

I eftermiddag ska vi nog ta lekparken. Blir några timmar per vecka där....ganska mysigt tycker jag!!!
Lite fika och en filt.
Perfekt denna soliga Tisdag!!!!
Vi hade egentligen bestämt fikadejt idag men dessa förkyldningstider gör att jag gärna väntar med det inomhus!
Tummen upp!!!



1 kommentar:

  1. Önskar så innerligt att alla tänkte efter en gång extra innan vi uttalar oss illa om andra, särskilt barn. Bra att bli påmind.

    SvaraRadera