Summa sidvisningar

söndag 12 maj 2013

Rolig helg!

Nu är vi hemma efter några dagar i Göteborg!
Så skönt det är att byta miljö ibland. Bort från vardag med allt vad det innebär.

I fredags gick vi på stan....och i lördags drog vi både Universeum och på kvällen Liseberg.

Vi mötte upp Anita och Gabriel på Universeum,pappa Stefan cyklade under tiden.
Vilket ställe. Har bara varit där en gång innan då killarna va små. Nu valde vi en lördag,inte så smart kanske!
Vädret va strålande så vi tog en fika ute i solen efter ...fantastiskt skönt! Barnen kunde springa i bara T-shirt.

Liseberg kvällen lång.
Göteborg är ju perfekt på många sätt.
Gillar när det händer lite...
Att ligga på stranden  i 1-2 veckor under sommaren är inget för oss. Gud,skulle bli så rastlös att jag till slut hittat på både lekar och diverse aktiviteter till alla runt mig.

Idag åkte vi hem..OCH vet NI?
Vi tappade husvagnen när vi precis kört ut från campingen VILKEN tur vi inte kommit längre!!!
Som vi skarttade sen.när vi såg att det inget hände. Stoppade upp gaaaanska många!!!

Vi bara ställde av husvagnen och åkte på kalas Smidigt idag då vi kunde slå ihop både morfars och sonens kalas. Blev både smörgåstårta och marängtårta!
Mysigt!
Hann träna också nu i kväll!


Behöver jag säga att jag är trött!!!!





Kvällspromenad i pyjamas..blåsigt!!!!



Söta så jag dööööör....





Många varv blev det!!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar