Summa sidvisningar

söndag 26 januari 2014

Det vilar en sorg över staden!!!!

I vår stad ligger sorgen som ett täcke! En man har gått genom isen igår kväll och är inte funnen. Jag grät i går kväll...kunde varit min son...vän...eller vem som helst man har sig nära.
Det är så sorgligt så man finner inga ord. Troligen en rolig blöt kväll som slutade på värsta sätt. Vad vet jag...ingenting egentligen. Bara att det är en människa som inte längre finns.Anhöriga....flickvän ...fru ....kanske barn som mist sin pappa.

Vi tog en tur i pulkbacken i morse med helikopter snurrandes över huvudet och på väg mot mormor såg vi att det va fullt pådrag efter jakten på mannens kropp.

Vi fick både fika och middag hos min älskade mamma. Lyxigt denna söndag!

Nu snarkar Isidor i soffan här. Helt fel sovtid.....men så får det bli idag.

Jag ska snart iväg och köra crossfit.
Roligt...hemskt och skönt!!!


Ha en skön söndag!!!

Varm o´boy i pulkbacken va ett måste idag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar