Summa sidvisningar

lördag 25 januari 2014

Mitt i vår Lördag!

Vilket härligt väder. Så fort solen blir det lite roligare att vara ute igen.
Vi har varit ute nu en bra stund ,en skön promenad och mellanlandade lite för en fika på stan och sen hemåt.
Nu väntar vi in någon som ska köpa vårt gigantiska köksbord och här kommer stå ett vitt snyggt istället för vårt ekbord. Jag har tröttnat på ekbord...precis som man gör med det mesta på nåt vis.
Men eftersom vi har svart kök blir det lite mörkt med ek i köket.

I eftermiddag ska Isolde på barnkalas...Isidor och jag ska passa på att ta en promenad under tiden tror jag.
Jag va grymt sugen på att gå bort och köra lite i vår Crossfit box med Anita...men bordförsäljningen kom i mellan. Får nog se om jag inte hinner klämma in ett besök. Eller vänta till i morgon, Då ska vi köra igen!!!!! Tänk att man kan längta efter att pina sig.  Lite hat-kärlek över det hela!!!

Isidor han hostar och snorar lite....vi är så förskonade från allt det där i år. Men känns som alla är lite halvkrasslig!!!!

Nu ska vi värma soppa och tända ljus...
Just nu sitter jag med ca 10 hårspännen i håret och en stor Hello Kitty rosett. det är NU man inte får glömma av nåt innan man ger sig ut! Det har hänt förr nämligen...Jag har stått på ICA med ett bamse hårspänne med fjädrar  i luggen och pratat med folk.

Lillprinsen ser måttligt road ut denna kalla morgon!!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar