Summa sidvisningar

måndag 6 januari 2014

En hälsning!!!

Hej på ER!
Just nu underhåller Isolde mig med musik och dans.
Vi har ätit pannkakor och varit och dansat ut julen. Tomten kom ...igen!!!
Käre tid jag har jobbat ett dygn nu och känner mig uppriktigt helt slut.
Jag slängde mig hem för att svida om bara sen fick vi med oss mormor.
Johan jobbar. Vi har en sån där rolig period nu ett par dagar....vi ses först på onsdag!!!
Sa hej då igår kl 15.
Så är det ibland.
I morgon är det dagis efter lååååång ledighet.
Skönt tycker jag och roligt tycker dom små.

I går morse så tog jag denna ömma kropp mot gymmet vid 9. Kudden satt kvar i ansiktet och segt va det....men en timma senare va jag piggare än någonsin. Träning har den påverkan!!!
Det blev 30 min spinning och 30 min styrketräning.
Min kära vän Anki slet som ett djur och hon tycker det är roligt. I uppstarten är just det så viktigt....för att ha viljan att fortsätta!
Just nu så ÄR alla på gång...Instagram har utmaning efter utamning för att locka igång människor. MEN ska man dra igång träningsupplägg till människor ska man ha låååååång erfarenhet. Annars är det ungefär som att övningsköra med outbildad körlärare. Man ska veta vad man lär ut!
Tyvärr kan vem som helst idag kalla sig både det ena och andra....det skrämmer mig lite i bland.
Att ge tips och råd är en sak...dock svårt att ge tips om man inte ens tränar själv. Även det har jag sett....
Jag är försiktig även om jag ÄR utbildad. Man får gärna träna MED mig...men jag känner endast MIN kropp.

Isidor är dö trött ...blir tidig kväll för honom.
Mor i huset ska lägga sig i tid idag också. Att sova p jobbet blir lite "sådär".....vaknar av varenda litet ljud.

Jag återkommer under kvällen då min uppmärksamhet kan riktas mot datorn. Just nu far jag både hit och dit....
Snygg bild under SHOP skylten va....haha!

Så äntligen lyckades jag med ett par pressar från denna lite udda position....inget jag säger man ska ge sig på som otränad. Men en bra övning inför kommande träning!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar