Summa sidvisningar

fredag 24 januari 2014

Fredag!

Det gillar vi ju så klart!!!
Även om jag tycker veckodagar är väldigt trevligt också...inte en transportsträcka mot helg. Inte alls...men det är skönt med Fredag .
Jag jobbar inga helger längre...och inga kvällar. För MIG känns det lyxigt ! Att få vara hemma VARJE kväll och VARJE helg (ett tag till). 
Jag kommer så klart få plugga kvällar och helger men för mig är det en helt annan sak.

Nu är "småfolket" på dagis. Jag ska plugga liiiite innan vi åker mot Högskolan Jag har höga krav på mig själv och behöver jobba lite på det. Eller jag gör det! Det räcker med att göra mitt bästa!

Idag ska morfar hämta på dagis. Lycka för Isolde!
Jag ska passa på att träna.
På Söndag är det ett CrossFit pass igen....
Vilken träningsvecka!!!!

Vår helg är obokad...barnkalas och träning. Johan jobbar...just det är ganska tråkigt och jag är mer eller mindre låts till hemmet utan bil. Tråkigt och lite besvärligt just denna tid på året. Annars cyklar jag gärna med min cykelvagn men när det är lite tider att passa och så  är det skönt med bil.  Men ska nog köpa mig en lite "pärla"!

Önskar Dig en bra fredag!
Det är dessa som gjort att jag har haft träningsvärk i närmare 5 dagar!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar