Summa sidvisningar

torsdag 2 januari 2014

Ut med julen...

Tänk att mina saker står var än!!!
Granen är mysig att ha i år för den blev fin.
Är ni som jag lite sugna på vår färgerna. Jag hamnar alltid i detta lite tidigt kan tyckas.
Idag har jag bestsällt nya gardiner. Jag älskar ROSA, tycker det är en lugn färg. Men i vår blir det svart och vitt med nån liiiiten kontrastfärg. Kan bli rött!
Lite svårt att hitta nåt bra rött bara.

Hade det varit snö ute så infinner sig inte riktigt vår-längtan. Men detta kan kvitta tycker jag.
Jag gillar alla årstiderna men detta känns som INGENTING alls.
Snön kommer kanske. Då får vi så klart njuta av lite pulkåkning och varm choklad utomhus.
Det vore roligt för barnen att få lite vinterkänsla...men helst ingen snö i mars.

Jag har suttit och kollat igenom sommarbilderna. Ååååå, så härligt det ser ut.
I år blir det nog inte utlandssemester för oss. Jag får jobba i sommar.
Vartannat år räcker.
Tycker sommar Sverige är otroligt fint också. Bara att det inte känns så solsäkert.

Det blir som det blir!
Lite sol får vi väl.

Nu ska jag säga God natt!
Minns tydligt hur det kändes i morse...huamej!!!!
GODNATT!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar