Summa sidvisningar

lördag 18 januari 2014

STORA barn!

Ruggig och kall dag hos oss.

Isolde och jag har hämtat ner det stora täcket och ätit vid Tv idag. Något vi inte gör annars....men idag lyxade  vi till det.
Johan är kvar och grejar inför morgondagen premiär...vår CrossFit box öppnar. I alla fall för ett smyg premiär pass. Misstänker att dom kör lite i kväll när allt är på plats. Vi väntar honom inte än på ett par timmar.
Jag passade på att test-köra lite ....känna på det lite. I morgon är det även min tur. Laddad!!!!

Isolde va på kalas. Alltid spännande och att få gå SJÄLV på kalas!
Ett rosa litet paket i handen och stora ögon....Härligt!

Isidor har varit med och grejat idag med pappa Johan och dom andra. Han är enkel...han "lullar" mest omkring.

Anita och jag hann med att både fika och en pratstund. Hon är enkel och vanligt! Och roligt....det är bra egenskaper.

Idag va vår V här...han är störst bland killarna. Han frågade Isolde om dom skulle laga mat!!! Han hade handlat...så här stod dom i köket och fixade. Så roligt med stora barn. När dom flyttat hemifrån får man en helt annan relation...funkar så mycket bättre då jag inte behöver tjata om strumpor på golvet eller disk i rummet. Nu är han vuxen och just denna vuxna relation tycker jag är en bra och skön tid. Vissa perioder är inte riktigt lika enkla.....då är det uppriktigt ordentligt tufft. Man ska igenom alla stadier, så är det bara!

NU ska vi plocka undan på bordet och duka fram Lördags godiset!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar