Summa sidvisningar

onsdag 22 januari 2014

En trevlig frukost!

Vaknade av så fina ord från min lilla dotter...jag kan bli galen av kärlek! Hon öser fina ord över mig ...ibland! Inte alltid men oftast är jag BÄST!
Jag har ätit frukost med en vän idag. Vi ses för sällan ,så är det bara. men när vi väl ses så går tiden fort. Mysigt att få lite såna stunder ibland. Just nu så finns det ett väldigt litet utrymme för dom tyvärr.
Nu ska jag plugga!
Jag gillar "hemmaplugg"...så skönt att kunna sitta hemma och ta sina rasten när man behöver.
En del gillar inte det alls. Tror det är "enklare" när man är småbarnsmamma att motivera sig. JAG har bara denna tiden fram till 15 ...sen är det inte möjligt. Jag kan inte  lägga pluggandet när jag vill över dagen, som dom utan barn kanske har möjlighet till!

Det knastrar ur kaminen...bara det gör mig rofylld.

I kväll är det dags för ett Cross Fit pass. Min träningsvärk håller i sig vilket oroar mig en smula.
Min arbets- plats ...soffan....dator ,böcker och en kopp kaffe!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar