Summa sidvisningar

torsdag 9 januari 2014

Tänk vad det kan uppröra...

Vet inte hur mycket träning det talas om på Nyhtesmorgon...varje dag nästan känns det som.
Vikten av det och vikten av bra mat. Till och med jag kan tycka det blir lite väl mycket faktiskt.
Idag får man inte vara "ifred" alls....vi matas och tipsas om allt.
Det dåliga samvetet att vi inte gör tillräckligt gör oss lite "bittra". Tro mig...jag märker det.
Lite bittra för att "vi" inte hinner träna lika mycket som vi önskar...eller hittar ursäkter (mer det än tiden många gånger). SKIT jobbigt att andra verkar träna mer!!!!
Det händer nåt här....man kan lägga lite skuld ,man borde inte hinna....hur kan man prioritera mm.

Jag hade idag högläsning för min man...
Träning provocerar!
Det är inget nytt för mig. Alla som känner mig vet att jag oftast tiger...och ler. Jag får alltid försvara mig och bli ifrågasatt. Bryr jag mig inte om alls.
NI (just NI) är bara så förbannat avundsjuka!
Det handlar BARA om det.
Ursäkta mig men även jag tröttnar och bör få säga min mening!

Ta ändan ur soffan och gör nåt åt det!!!
Ni skulle bli betydligt gladare i alla fall...det kan jag lova! För ni kommer aldrig kunna ändra på mitt levene...bara inspirera mig. Och det va nog inte syftet!!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar