Summa sidvisningar

lördag 18 januari 2014

Vi "sparkade" igång Lördagen!

God middag!
Idag lagar min man mat....känns lite lyxigt då jag alltid står för just det. Har inga problem med det alls men vardagsmat är trist.

Igår såg vi på en så bra film, minns inte ens va den hette...men så speciell.
Sonen V va här med sitt flicksällskap, en mycket trevlig tjej!!!
Jag halvsomanda i soffan, veckans schema slog ut mig lite denna fredag kväll.
Ser nog ut så hos dom flesta på fredagar...sen piggande jag till vid 00.30 så Johan och jag låg och pratade lääääänge innan vi somnade.

Sovmorgon till 8...så skönt och jag känner fortfarande tacksamhet för att jag får sova om nätterna. Minns ni mina inlägg Isidors första år. Det vrider sig i magen på mig av att bara tänka på den tiden.
Nu är han glad och alldeles underbar.....det va han då också men vi va så trötta så vi såg knappast det i perioder.

Vi tog sparken till stan för lite fika och inhandling av paket inför eftermiddagens barnkalas.
Sen sparkade vi hem....Isidor fick dock åka i vagnen.

Härligt med snön tycker jag. Lite ljusare och betydligt roligare att vara ute. Finns lite att göra utomhus.

Snart ska Isolde på kalas till sin kompis Thea....då ska jag träna.
Dagens plan är intervaller och vanlig hederlig styrketräning med fokus överkropp!!!!

En hemmakväll för oss.
Film och godis...mer än så kräver jag inte. Så nöjd med just det!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar