Summa sidvisningar

tisdag 21 januari 2014

Ett liten rast!

Hos oss skiner solen!
Det känns som det va ett tag sen....den är välkommen fram verkligen!
Jag gick till gymmet med mina ömma ,tunga ben. Fisk luft va välbehövligt. Skönt med lite morgonträning, det känns som man har igen det hela dagen. Framförallt när man pluggar!!!!!
Mina tunga bokhög på ca 12 kg har jag nu plockat undan från bordet. Nu ska jag lägga mig raklång och läsa det sista. Idag har jag varit "duktig". Jag tycker saker är röriga än..vetenskapliga teorier är kanske inte det enklaste att förstå sig på. Man får koppla på hjärnan på en annan kanal på nåt sätt.

Jag har fått sommarjobb. Det blir på Förlossningen...kan vara ett drömjobb ja!!!!
Ska bli väldigt väldigt roligt.
Eftersom det nu är STOPP med barn hos oss så får man ta tillvara på detta jobb!
För just Bäbis-suget går aldrig aldrig ur mig...jag får leva med det helt enkelt!
Haha!


Ska hämta småttingarna snart. Då kan det hända att just bäbis-suget försvinner för en stund. Skor som skaver,blöta strumpor...vantar som vi inte hittar...ingen  overall på...kalla händer...orkar inte gå....Lite så som vardagslivet är helt enkelt!!!!


Mina roliga skvallertidningar har jag fått lägga långt ner i högen bland allt annat kul ...som H&M katalogen mm. Nu mer är det dessa som upptar min tid!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar