Summa sidvisningar

lördag 4 januari 2014

VILA!

Idag blir det min vilodag. Jag har träningsvärk....ordentligt!!!
Är rädd att min vän har ännu mer.

Jag har jobbat hela dagen och det va en mörk och regnig cykeltur i morse. Jag vaknade till ordentligt!!!

Vi har nu bakat chokladbollar och gjort knäckebröd.
Lite lagom denna lite grå lördag känner jag.
Tvättkorgen är återigen full, hur är det möjligt???

Barn är badade och det börjar bli kvällsfixar här hos oss.

Lite lördagsgodis och Bollibompa.

Snart börja med lite mat. Å, jag gillar lördagkvällar! I kväll serveras kyckling hos oss som ganska många andra lördagkvällar.

Nu hinner jag inte sitta här mer.
Isidor har fått tag på en blomma och Isolde  vill skriva på datorn!!!!'

Hej då!!!
Lite sommarbilder lättare upp vädret utanför dörren.....
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar